Søger du efter et POS system, så er det Navi partner du skal have fat i. Læs mere på https://www.navipartner.dk/pos-system/
Med en mobil POS kan dine gæster spare tid ved at undgå kø ved kassen, når de skal bestille og betale i caféen. Personalet kan løfte serviceniveauet ved at tilbyde betaling ved bordet med en mPOS. I kasseløsningen kan personalet nemt finde bordets regning frem og tage imod betaling, uden at skulle gå frem eller tilbage efter en betalingsterminal.
Ønsker gæsterne at betale hver for sig, kan dit personale nemt dele regningen og tage imod flere betalinger direkte på den mobile kasseløsning.
Udover POS system, tilbyder Navi Partner bl.a. også Lagerstyring, kundestyring m.m.:
Giv dine kunder god service
Integrationen mellem økonomisystem, salgsmodulet og alle de øvrige dele af ERP-systemet sikrer det overblik, der skal til for at betjene kunderne optimalt. Salgsdelen er integreret med køb og lager, hvilket giver hurtig adgang til information om lagerstatus og evt. leveringsdato. Det gør det muligt at give kunderne præcise svar i forretningen og i webshoppen.
Styr på lager i butik og webshop
Lagerstyringen i Business Central klarer effektivt og sikkert alle de daglige rutiner på lageret. Desuden har løsningen gode faciliteter til at håndtere enheds- og lokationsstyring.
Fleksibel Business Central-løsning, der passer til din forretning
Med Microsofts Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV) får du den nyeste teknologi og en række faciliteter til lagerstyring, kundestyring, leverandørstyring, e-handel og elektronisk dokumentudveksling.
Løsningen kan tilpasses de krav, du har til forretningsgange, lagerstyring, økonomisystem og administration, og så er den rollebaserede brugerflade designet til at give nem adgang til de opgaver, der løses af forskellige roller i virksomheden.
Kig forbi og Læs mere på https://www.navipartner.dk/pos-system/.